ویزای توریستی استرالیا

درباره ویزا

 

استرالیا، بی تردید زیباترین قاره جهان است.اخذ ویزای توریستی استرالیا برای سفر به سرزمینی پهناور با بیشترین تنوع زیستی و گیاهی، با عجایب طبیعی خارق العاده و بی نظیر، بهترین گزینه برای متفاوت سپری کردن تعطیلات است. مسافرت به استرالیا، تجربه ای زیبا و خاطره انگیز است که در هیچ جای دیگر، قابل دستیابی نیست.

آب و هوای استرالیا معتدل است و همین خصوصیت، استرالیا را در چهار فصل سال، مقصد توریست ها می نماید. استفاده از فرصت تعطیلات سال نو میلادی، شما را با جشن ها و فستیوال های داخلی بی نظیری مواجه می کند. در حال حاضر، سفارت استرالیا در تهران، درخواست های ویزا را به صورت آنلاین می پذیرد و با این تدبیر، زمان رسیدگی و صدور ویزا بسیار کوتاه شده است. اخذ ویزای توریستی استرالیا، نیاز به مصاحبه یا مراجعه حضوری ندارد و کلیه مراحل از ابتدا تا انتها، به صورت آنلاین انجام می پذیرد.

ویزای توریستی استرالیا برای افرادی است که می خواهند برای مسافرت، دیدار اهالی خانواده از جمله والدین، فرزندان، برادر، خواهروفامیل، یا برای قرارهای کاری یا شرکت در سمینارها به استرالیا سفر کنند.

در حال حاضر، متقاضیان ویزای توریستی استرالیا، از طریق ویزای زیر گروه ۶۰۰، اقدام می کنند. این ویزا بنا به درخواست متقاضی، ۳.۶ ماهه است. این ویزا به صورت الکترونیکی صادر شده و در پاسپورت متقاضی، چاپ نمی شود. متقاضی با در دست داشتن تایید سفارت مبنی بر داشتن ویزا میتواند به استرالیا مسافرت کند.

انواع ویزا

متقاضیانی که برای اهداف کاری قصد سفر به استرالیا را دارند، باید درخواست ویزای استرالیا زیرگروه ۶۰۱ را به سفارت استرالیا ارائه کنند.

متقاضیانی که قصد شروع کسب و کار در کشور استرالیا را دارند، باید درخواست ویزای ۶۵۱ استرالیا را به سفارت استرالیا ارائه دهند.

ویزای استرالیا ۴۱۷ برای جوانانی است که مایل به گذراندن تعطیلات و انجام کار تا حداکثر به مدت یک سال در استرالیا می‌باشند.

اگر قصد ترانزیت از کشور استرالیا به مقصد دیگری دارید، باید ویزای ترانزیت ۷۷۱ استرالیا را دریافت کنید.

ویزای توریستی ۴۶۲ استرالیا، یک ویزای یکساله و موقت است که معمولا برای جوانان صادر می‌شود. ویزای ۴۶۲ استرالیا به منظور گذراندن تعطیلات و کار کردن در کشور استرالیا می‌باشد.

این شاخه از ویزای استرالیا برای متقاضیانی که قصد سفر به کشور استرالیا به عنوان بازدید کننده (ویزتور) را دارند بهترین گزینه می باشد. ویزای استرالیا را می‌توان از ایران و به صورت آنلاین با هزینه‌ی ۲۵۰ دلار آمریکا دریافت کنید. مدت اعتبار این ویزاها معمولا ۳، ۶ و یا ۱۲ماهه می‌باشد.

شرایط اخذ

 

 

شرایط ویزای توریستی استرالیا

وزارت امور خارجه استرالیا، یک سری قوانین و شرایط برای ویزای توریستی استرالیا تعیین کرده است. در صورتی که متقاضی ویزای توریستی استرالیا این شرایط را نداشته باشد، بدون هیچ شکی، درخواست ایشان رد خواهد شد.

شرایط اخذ ویزای توریستی استرالیا به شرح زیر می‌باشد:

۱. متقاضی ویزای استرالیا، باید تاریخچه سفری متناسب با منابع مالی خود داشته باشند. منظور از تاریخچه سفری برای ویزای توریستی استرالیا، ویزای شینگن نیست و هر سفر خارجی یک تاریخچه سفری محاسبه می‌شود.

۲. متقاضی ویزای توریستی استرالیا در صورتی که دعوت‌نامه داشته باشد، شانس بیشتری برای اخذ ویزای توریستی استرالیا خواهد شد. دعوت نامه اگر از سمت بستگان درجه یک متقاضی ارسال شود، دارای اعتبار بیشتری خواهد بود.

۳. متقاضی ویزای توریستی استرالیا، برای هر روز اقامت خود در این کشور باید میانگین بین ۶۰ تا ۸۰ دلار استرالیا تمکن مالی به سفارت این کشور ارائه کند. مبلغ اعلام شده با احتساب هزینه اقامت و خرج های روزانه در استرالیا می‌باشد.

مدارک لازم

مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای استرالیا 📑 مدارک هویتی جهت ارائه برای اخذ ویزای استرالیا 📑 مدارک مالی جهت ارائه برای اخذ ویزای استرالیا 📑 مدارک کاری جهت ارائه برای اخذ ویزای استرالیا